2010. november 21., vasárnap

Vasárnapi vegyes

Hohó, bal oldalt Sonne szintet lépett. Mármint külsőben is, júj ~

Tegnap amúgy nyelvvizsgáztam, és hát - elkiabálni nem akarom, de az írásbeli kifejezetten könnyű volt, bár a szövegértéses feladatoknál elfogadtam volna azért a szótárhasználat lehetőségét - de ha nem, hát nem. 60 százalék így is meglesz szerintem bőven, illetve minden feladatnál a negyvenes minimál százalék is akkor már.
Pláne, hogy életem eddigi leghosszabb levelét is megírtam! : D
Aztán itthon chill volt, illetve folytatom Luter karácsonyi ajándékát is, és már Diával is megígértettem, hogy tarkón lő, ha még egyszer ilyen eszembe jut. Mellesleg ma azért már látszik, hogy haladok vele, csak faszom, mint ma a _misén_ kiderült, jövő hétvége már advent. Félelmetesen telik az idő.
Tehát a mai napi hátralevő tevékenység: tanulás a holnap reggeli szóbelire vs folytatni aktuális szívszerelmem karácsonyi ajándékát. Nehéz kérdés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése