2010. november 16., kedd

Kedd & Coldplay

Először is, mielőtt bármiféle tárgyra térnék - ötös lett a pénzügyfeleletem, merthogy látni rajtam, hogy sokat tanultam. Ezt szeretném megköszönni elsősorban anyukámnak, a legjobb barátnőmnek, meg a többi barátnőmnek, a barátaimnak, padtársamnak, Enikőnek és Patríciának a képzeletbeli kutyámnak és ki ne hagyjam - a halaimnak. Köszönöm a sok támogatást, amit tőlük kaptam. Tényleg, nélkülük sose sikerült volna! /off.

De szó mi szó, ma igencsak sikeres voltam, főztem is, mégcsak nem is magamnak, de a delikvens túlélte és elvileg még nem is lett rossz, na. A végén tényleg konyhatündér leszek - bár attól azért még megkímélnék mindenkit.
És most jutottam el oda, hogy amíg még tart a sikersorozatom, tanulni kéne valamit arra a nyelvvizsgára is, ha már szombaton lesz. Asszem.
És jelentem, a ceruzát is letettem, legalábbis egy időre. Kreatívkodok mást. Karácsonyi ajándékot. [holvanazmég.]

Most, hogy ide kipötyögtem az előjegyzett teendőimet, még adok némi eszmei értéket a bejegyzésnek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése