2010. november 23., kedd

Nyelvvizsga 2/3

Túl vagyok a szóbelin is. Reggel nyolcra, elsőként, Hatos tanárnő áldásával. A bemutatkozás laza volt - még mindig ütőkártya, hogy japánul is tanulok, arra mindig felfigyelnek és arról kezdenek kérdezősködni. Aztán a beszéltünk kicsit a környezetvédelemről, ami kicsit gyászos volt, mivel az új adócsomagokból készültem, erre meg vagy egy hónapja rá se bagóztam. De valami csak összejött! Aztán a szituáció, ahol természetesen nem a konferenciatermekről volt szó, hanem fizetésemelésről olyan szóval, amit harmadszorra se tudtam kimondani. Na az már tényleg vicces volt. Végül életem legunalmasabb/egyhangúbb diagramját is leírtam. Summa summarum: szerintem átmentem. További infót talán szerdán kapok. Aztán pénteken jön még a befejező akkord, a labor, aztán majd minden kiderül : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése