2010. november 22., hétfő

Háziasszony v0.1

Rendesen benéztem a nyelvvizsgát - csak holnap szóbelizek. De legalább már tanultam rá, elvileg. Gyakorlatilag meg a Harry Potter 6 megtekintése után átmentem házimanóba vagy konyhatündérbe vagy háztartási gépbe, de a reggelimet is normálisan konyhában csináltam - rántotta -, aztán elmosogattam a kiscsalád után, felmostam, és míg Luterra vártam - mert miért is ne, amikor egész nap egyedül vagyok itthon, és igazán jöhetne előbb, na pont akkor késik -, még palacsintát is sütöttem. Kicsit fura volt a tészta állaga, túl levegős, meg picit talán vastagra is sütöttem, de a kóstoló megnyugtatott, mert az íze az igazi, és talán pont ez lenne a lényeg. És mire idáig eljutottam, pont eszembe jutott egy régi rajzfilm, amit igazából mindig is utáltam. A Jetsons. Szóval mai napom illusztrációjaként be is szúrnám az ő robotjukat, akinek sajnos már halvány fogalmam sincs a nevéről.








[Ja és majdnem kihagytam, hogy természetesen a karácsonyi ajándékot ma is készítgettem - és bátran merem állítani, egyre gyorsabban haladok. Talán még tényleg befejezem szenteste előtt : )]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése