2010. november 17., szerda

Készüljünk nyelvvizsgára.

Persze, biztos is. Feladatlapjaim vannak, kölcsön kapott levélformát szkennelek és ennyi. A csütörtököt kiveszem szabinak és elmegyek vásárolni. Pénteken meg rendőrségi nap, szóval a héten már a suli közelébe alig megyek. Leszámítva persze a táncot, a nyelvsulit és a hétvégi nyelvvizsgát amit 3 azaz három részben fogunk megtartani - tiszta röhej. Bár legalább jövő héten se sűrűn fogok bekukkantani.
Mert tényleg, én is csak arról tudok nyilatkozni, hogy semmi értelme bejárnunk, amíg csak egy-két tárgy folyamán csinálunk bármi tanuláshoz hasonlót - valamint a tanárok valami tanításhoz hasonlítót. De hogy ne legyek egy csinos patás állat hímtagja, nem nevezek nevén senkit.
Inkább folytatom a Disney-maratonomat, most, hogy végeztem a Pocahontassal - akibe mellesleg szerelmes vagyok, valami gyönyörű - szerintem az Anasztáziával folytatom, amiről eddig csak jót hallottam, de sosem láttam.
Mellesleg ma volt új Noah is, ezer hála érte Nikinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése