2011. augusztus 15., hétfő

Gyorsjelentés

Az elmúlt napokat Szlovákiában töltöttem a nagyszüleimnél, szóval oda volt a nagy eltűnés az online életből. Hál' Istennek a kutyus is újra jól van, meg is futtattuk vagy inkább futtatott minket, miután levettük róla a láncot. Imádom a kis dögöt, remélem, nemsokára végleg lehet lánc nélkül is az udvaron, és békében fog élni a többi élő és kevésbé élő dologgal a környéken. (Igen, utóbbiakra veszélyesebb általában. :D)

Ezenfelül elhavaztam magam, belekezdtem egy újabb House portréba, merthogy én portrézni akartam és akarok, csak lassan halad, pláne, hogy egy jelentősebb rész megrajzolása után rájöttem, hogy de odébb kellett volna fél centivel :'D Szóval fogy a lendület.
Aztán a Lux-szal is alig haladok, most is épp egy amúgy igazán kedvenc oldal felénél vagyok, a prológus már kész, és lassan képbe kerül az egyik mellékszereplő is, akinek egyelőre úgy érzem, nagyon eltaláltam a dizájnját.
Ha ez nem lenne elég, belekezdtem egy visual novelbe is, és mivel életbe először csinálok ilyet, és a programmal is ismerkedek egyelőre, ezért próbáltam egyszerűbb sztorit feldolgozni, de... Elment az egész délutánom, mire eljutottam az első választós részhez. Ami úgy másfél perc játékidő lehet legfeljebb, de rengeteget kell rajzolni hozzá. Mondjuk azzal nyugtatom magam, hogy még mindig kevesebbet, mint egy animációhoz. Meg hogy sok chibi képet is használok, ami butácska, aranyos, és legfőképp gyorsabban rajzolható. :'D
Ennyit máról, teszek még be valami illusztrációnak szánt képet, kutyusról (na, ki milyen mixre tippel?...), meg picicáról, akit szintén nagymamáméknál találtam.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése