2011. augusztus 3., szerda

2011/8/3

Már megint elhanyagoltam ezt a blogot, sry. Majd egyszer talán rászokok a rendszeres posztolásra, de addig is úgysem olvassa senki, nekem meg így is jó. Volt azóta animecon is, ahova csinálgattam még az nheira fanart mellé egy originalt is Bandittal és Törpével, szerintem cukiság lett, még ha nem is lett dobogós. Illetve befejeztem az angyalkás képet is, 100% digital, ami nekem még elég nehezen megy, szeretem legalább a lineartot tradicionálisan, tollal megcsinálni.
Ezenfelül a conos workshopon megtetszett a festegetés is, csak itthon ugye nyomtatólapon kívül nem sok minden van, szóval majd a holnapi újabb bevásárlókörúttal egybekötve az is lesz. Komolyan, az egyetemi meg koleszos papírok rendezése is horror, annyi szart kérnek. A 315 Ft-s bélyeggel még mindig hadilábon állok, oké, hogy posta, de erre melyik gombot nyomjam meg? Levélfeladás, csak hoppáé, ez válaszboríték lesz, szóval én tényleg csak egy bélyegért álltam fél órát sorba?... Na mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése