2011. július 18., hétfő

Nheira

Már többször neki akartam állni ennek a posztnak, de ma éreztem magamban a kellő energiát az updatehez. (Mivelhogy ez csak a mai első lesz.)

Ahogy már a címben is említettem, Nheiráról szeretnék egy kicsit írni, aki nem tudom, ismerős-e innen valakinek, de DeviantArton szerintem rengetegen ismerik, bizonyítja ezt a nemrég elért 40 ezres watcher száma. Igen, annyian figyelik ott rendszeresen a munkáit.
De a rizsát félretéve, az illető egy németországi származású japán fiatalember bámulatos rajztudással (manga téren mindenképp, a többihez kevésbé volt szerencsém), és mindemellett emberileg is jelesnek tűnik, persze személyesen nem ismerem, de.
Egy olyan ember, aki a megdöbbentő mennyiségű rajongó és komment ellenére, ha ideje futja, még mindig válaszol, rendszeresen tölti fel a journalját kérdéseket feltéve vagy épp a magánéletéről megejtve ezt azt. Vagy Fuechsit, az überédes kutyusát mutogatja, aki mint nemrég megtudtam, menhelyi eb volt, amíg be nem fogadta, ami nálam külön pirospontot érdekel.
Lehet, kissé naivnak tűnök ezzel a bejegyzéssel, kérdéseket írhat ki akárki, és mondhatja, hogy elolvassa a kommenteket, még ha nem is válaszol, de aztán ki tudja. Így voltam vele nagyrészt én is, amíg az egyik feltett kezes referenciakép-sorozatát (van ilyen szó?) fel nem használtam én is, és illendőségből vagy ég tudja miért, amellett, hogy a kép leírásába beillesztettem a forrásaimat, belinkeltem nála is a referenciához a képet, és mit ad isten, két percen belül lefavolta, amit még ha azért is tett, mert az ő anyagát használtam fel, és nem azért, mert annyira tetszett neki a kép, akkor is szó mi szó, jól esett.
Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom a munkáit. Jelenleg futó mangája a Rasetsu Koku, ami sajnos kb csak japánul érhető el, emellett nemhivatalosan tölti fel az 1996 névvel illetett művét, és már egyéb oldalakon is találtam feltöltve mangáját, iszonyatjó.
Mellékesen megjegyzem, hogy nálam az utóbbi időben példaképpé nőtte ki magát, mert a rajztudáson kívül és a fent sorolt emberi tulajdonságai mellé még intelligens is, németül, japánul, angolul és oroszul beszél, ami nálam hatalmasat dob valakinek a megítélésén.
És íme néhány kedvenc illusztráció ízelítőnek: [http://nheira.deviantart.com]

 
Illetve ő maga Fuechsivel:


1 megjegyzés: