2011. július 18., hétfő

Daily best II

Tudom, tudom, ma már kiraktam Nheirát, de még volt valami, amit röviden be akartam rakni:
Nemrég AFS chaten meglepve láttam, hogy egy ősrégi történetemet keresi valaki, abban nem voltam biztos, hogy tényleg arra gondol-e, vagy volt fenn más is azzal a címmel, de úgy tűnik, tényleg az én régi agymenésemet kereste. Előkapartam hát, kijavítottam legalább a helyesírási hibákat, mert valljuk meg, jócskán volt benne az is, meg naivitás, meg billentyűzetfejeléses síróröhögőgörcsök, hogy ezt én írtam, te atyaég. De a lényeg nem is ez, hanem ahogy újraolvastam némi coldplayhallgatás közben, kicsit újra tizenöt éves lettem, és mindemellett találtam benne egy zeneajánlót, amit újra meghallgatva rá kellett, hogy jöjjek, továbbra is ez a legszebb szerelmes szám, amit valaha is hallottam. Mivel Acid Black Cherry-s verziót nem találtam a youtube-on, így gyorsan összeeszkábáltam egyet, hallgassátok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése