2011. január 5., szerda

Happy New Year

Őszintén most épp nem tetszik. Bár várom, hogy teljen és teljen az idő, legyek túl a féléven, a szalagavatón, a ballagáson, az érettségin, és akár fel is vehetnének egyetemre. Egyszerűen unom és szar kedvem van. Oké, egy privát észrevételem is volt, aminek következtében inkább töröltem magam a myspaceről, iwiwről, myvipről, és megpróbáltam az ld50ről is, ott sajnos nincs törlés gomb, emailt küldeni meg dettó nincs kedvem, szóval ott csak ürítettem a profilt, hagyjanak békén. Mindenki.[Tiszt. Kiv.]
Pedig amúgy vidám poszttal akartam indítani. Tényleg. Befejeztem egy tök fasza kis rajzot Lounak, végeztem az irodalom elemzéssel, holnap javíthatok x tárgyból, halihajdejó. Meg mehetek rendőrségre is, sebaj.

Azért posztolom azt az egy képet. Have fun.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése