2010. december 16., csütörtök

Nightmare Before Christmas

Na most nem Tim Burton csodálatos művéről van szó, hanem a karácsony előtti állapotokról. Azt nem is tudom, azt hiszem, ide nem fejtettem ki, hogy hogy is kezdődött. Mert ugye én roppant aranyosan és kedvesen nekiálltam édes piciszívemnek egy sál megkötésébe, mert tudtam, hogy neki nincs, meg az mégis hasznos is, csini is ésatöbbi. Szóval ennek nekiálltam még november közepe-vége fele. Erre még múlthét pénteken, amikor mentünk volna Árkádba cipőt, hangsúlyozom, CIPŐT venni, nos azt sajnálatosan le kellett mondanom, mert pont kaptam arra a napra munkát, amit pénz szűkében természetesen elvállaltam. Ennek következtében nem is lenne férfi a férfi, ha egyedül egy nagy bevásárlóközpontban minden különösebb indíttatás nélkül cipő helyett nem sálat venne. Igen, a cikornyás körmondatnak tényleg az volt az értelme, hogy vett egy sálat, és a legédesebb, hogy bejött elém munka után, odaállt, hogy lelkiismeret-furdalása van, mivelhogy valószínűleg lelőtte a poént és megvette a karácsonyi ajándékát. Mármint amit én szántam neki. Az ominózus tárgyat meglátva persze szavam elakadt, mert még istenigazából haragudni sem haragudhatok rá, hiszen meglepi lett volna, de az elejtett mondatokból pont mire megvette - összeállt benne a kép.



De mindegy is, ezt megbeszéltük, meglepetés már nem lesz, de azért karácsony. Erre ma lelőttük az ő részéről is a meglepetést, merthogy ő meg biztosra akart menni, ezért egyedül fülbevalót venni sem mert elmenni, és amikor meglátta, hogy csorgatom a nyálam egy könyvre, szó nélkül kikapta a kezemből és megvette. Ámen.
Végeredményben itthon megtudtam, hogy miután vettem magamnak két doboz hajfestéket - mert mégiscsak akciós volt - jóanyám is vett karácsonyra. Éljen! 
Szó se róla, nincs okom panaszra... Csak amit kisgyerekkorom óta hiányolok a karácsonyból [nagymamán kívül, persze] hogy sosincs meglepetés. És tényleg hiányzik.
[De legalább Eri kinézett egy fülit, amit elvileg meglehetősen szeretne a húgával megvetetni, utols darab sattara, na azt kapja meg tőlem holnap, dökös ajándékozáson : )]

És mivel durván tömény a szöveg, dobok be inkább képeket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése