2010. december 8., szerda

Lovers in Japan

Kicsit sellős, kicsit Ariel, de tényleg nem nagyon, aztán van borospohár és csikóhal, koi, lótuszvirág, japánzászló. A cím továbbra is winamp random, tehát a Coldplay Lovers in Japan című szerzeménye. Kicsit photoshoppal is - ha már megszereztem a gépemre - retouchcsoltam kicsit, főként ugyebár a színeket, mert színezni csíkmentesen megfelelő árnyalatban mégsem olyan könnyű. Na meg fények is, persze. Végeredményben ha hátast még nem si dobok - bár dAn 21 favot élt meg eddig - azért örülök neki, példának okáért a koinak, mert azt még sosem rajzoltam, és első próbára - stock ide vagy oda - szerintem egész jól sikerült. Igyekszek némi tetoválás designt is vinni a dologba több kevesebb sikerrel, meg persze a hajábrázolásra is próbálok több hangsúlyt fektetni, és hát, a remény hal meg utoljára.

Köszöntem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése