2011. június 29., szerda

ROSMT

Vagyis a Regular Ordinary Swedish Meal Time-ról lenne szó. Mostanában azon kaptam magam, hogy a hivatalosan nem art-blogomon is csak a képeimet teszem ki, ezért azonnali beavatkozást kell tennem. Tehát a daily best részleg mai vendége a már fent említett svéd csapat, akik vikingreceptklubot játszanak. Én őszintén szólva fan vagyok, és amikor az első videójuk után megláttam, hogy igazából nem egyalkalmi csoda, hanem egész sok videójuk van már fent a youtube-on, megdobbant a kicsi szívecském. Nem is szaporítom tovább a szót, hanem beágyazom a személyes favorit videójukat, amit amúgy szándékomban áll itthon is elkészíteni, még ha nem is teljesen úgy, ahogy ők. Én nem vagyok elég svéd hozzá. xC
A videó után rögtön nézzetek be a csatornájukba is, rengeteg jóság van ott, és ne feledjétek, IT'S GOOD FOR YOU!!





2 megjegyzés:

  1. Segíthetek én is? XD Megoszthatnánk a munkát testvériesen: te elkészíted, én meg megeszem. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát persze, amint lesz újra életem :D

    VálaszTörlés