2011. május 8., vasárnap

Naruto Shippuuden Movie 4 - The lost tower

Fogalmam sincs, mikor is jött ki ez a film, mivel nem nagyon tartok lépést az animével, de megérkezett hozzá az angol felirat és szembe is jött, szóval meg is néztem. Nem vagyok filmkritikus, és nagyon a sztorit sem akarom itt levezetni, egyszer nézős mint általában. De mégis van benne egy apróság, ami megfogott. Úgy cakpakk az egész történetben. Naruto a létező legidegesítőbb, legharsányabb, legostobább, legmakacsabb karakter, akit valaha is láttam. Az anime elején miatta raktam majdnem félre az egészet, mondván, hogy én ezt ki nem bírom, inkább ütném. És bár a sztori továbbra sem a kedvencem, az apokalipszishangulat meg nindzsaháború és egyéb anyámkínja, de egy valamit viszont rendkívül jól megfogott és ábrázol végig: a kötelékeket. Barátság (nem, itt nem okvetlen a Naruto-Sasuke szálra gondolok, attól továbbra is ráz a hideg), miszerint is senkit nem hagyunk a bajban, megvédjük bármi áron is. Ezt teljesen átérzem a mindennapi kapcsolataim egy részén is. A másik, ami ebben a filmben jött elő, az az apa-fia szál, amivel bár még a szereplők sem voltak teljesen tisztában, azért nagyon aranyos volt. Ezt én kicsit hiányolom az életemből. Nem mintha azt szeretném, hogy apám fáról-fára ugráljon vicces neccrucikban és shurikennel essen neki minden idegennek, de azért na. Tudom, tehetnék érte, hogy másként legyen, de azt is tudom, hogy nem fogok. Talán így a kényelmesebb. Talán nem is lényeges. 
Ezt viszont azért megrajzoltam, mert csak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése